به گزارش جام جم آنلاین، امید قالیباف در توییتی نوشت: صادرات غیرنفتی ایران در مهرماه نسبت به شهریورماه امسال ۲۵ درصد رشد داشت. نکته مهم این رشد شیب تند افزایشی آن است.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: واردات هم در مهرماه ۵.۷ میلیارد دلار با رشد ۳۰ درصدی نسبت به شهریورماه گزارش شد. حجم تجارت خارجی در ۷ ماهه از ۶۰ میلیارد دلار گذشت.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند