«جام‌جم» از رشد درآمدهای ایران در بازارهای بین‌ المللی طی یک‌سال گذشته گزارش می‌دهد

احیای تجارت

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

افزایش ۲۵ درصد صادرات غیرنفتی در مهرماه | تجارت خارجی از ۶۰ میلیارد دلار گذشت

افزایش ۲۵ درصد صادرات غیرنفتی در مهرماه | تجارت خارجی از ۶۰ میلیارد دلار گذشت
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از افزایش ۲۵ درصد صادرات غیرنفتی در مهرماه نسبت به شهریورماه سال جاری خبر داد و اعلام کرد: حجم تجارت خارجی در هفت ماهه از ۶۰ میلیارد دلار گذشت.
کد خبر: ۱۳۸۵۱۰۸

به گزارش جام جم آنلاین، امید قالیباف در توییتی نوشت: صادرات غیرنفتی ایران در مهرماه نسبت به شهریورماه امسال ۲۵ درصد رشد داشت. نکته مهم این رشد شیب تند افزایشی آن است.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: واردات هم در مهرماه ۵.۷ میلیارد دلار با رشد ۳۰ درصدی نسبت به شهریورماه گزارش شد. حجم تجارت خارجی در ۷ ماهه از ۶۰ میلیارد دلار گذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها